Niezbędne akcesoria do jogi, których nie możesz przegapić podczas sesji

Czy zdecydowałeś się na jogę, aby być bardziej zrelaksowanym w czasach pandemii? Musisz wiedzieć, że potrzebujesz podstawowych akcesoriów do wykonywania sesji jogi . Znaczenie korzystania z tych akcesoriów wynika z faktu, że dzięki nim ta aktywność jest bardziej korzystna i daje większe wyniki.

Niezbędne akcesoria do jogi, których nie możesz przegapić podczas sesji

Pierwszą rzeczą, o której warto wspomnieć, jest to, czym jest joga, chociaż zwykle wiesz, że służy, na pewno będziesz miał pewne wątpliwości. Dlaczego warto to ćwiczyć? Jak to zrobić dla zysku? Czy istnieje jeden rodzaj jogi? Dlaczego należy używać akcesoriów? Tutaj możesz wyjaśnić swoje wątpliwości i dowiedzieć się więcej o niezbędnych akcesoriach do ćwiczeń jogi, aby uzyskać wspaniałe korzyści.

Dlaczego jest to dobre dla praktyki jogi?

Jest to stara technika, która stała się popularna, ponieważ szuka równowagi między umysłem, ciałem i duchem . Wielu ćwiczy jogę, aby się zrelaksować i uwolnić od stresu. Niektórzy odkryli, że podczas sesji jogi mają większą kontrolę nad swoimi emocjami; inni robią cotygodniowe sesje, aby osiągnąć większą koncentrację, energię i spokojny niepokój.
Możesz ćwiczyć to samodzielnie lub w grupie, nie potrzebujesz określonego miejsca; musisz jednak wybrać cichą przestrzeń, w której możesz się skupić bez zewnętrznych zakłóceń. To, co musisz wiedzieć, jak sobie poradzić, to oddychanie: sposób, w jaki wdychasz i wydychasz powietrze, jest bardzo ważny i niezbędny do skutecznego wykonywania techniki jogi.

Niezbędne akcesoria do najlepszej praktyki jogi

W czasach, gdy byliśmy poddani kwarantannie, abyśmy nie otrzymywali Covid-19, joga stała się aktualną praktyką zdrowia psychicznego. Dlatego jest idealny do praktyki tej metody relaksacji i medytacji w domu .Kiedy uprawiasz jogę, wykonujesz pewne pozy lub asany, pomaga Ci to osiągnąć to, czego szukasz; jednak dla niektórych z nich naprawdę skuteczne, potrzebujesz pewnych akcesoriów, które są niezbędne w niektórych pozycjach siedzących i uzyskują oczekiwane korzyści, takie jak między innymi równowaga, poprawa postawy,rozluźnienie umysłu lub złagodzenie bólu.

Istnieje wiele artykułów do ćwiczeń jogi, ale tutaj przynosimy ci 7 najczęściej używanych i służących do osiągania doskonałych rezultatów .

Odpowiednia mata
Jest to niezbędne akcesorium do wykonywania każdego ruchu podczas sesji jogi. Ten rodzaj cienkiego dywanu powinien być praktycznie antypoślizgowy, aby osiągnąć większą równowagę ciała, uzyskać odpowiednie postawy i uniknąć urazów stawów i ścięgien.

Istnieje kilka modeli, rozmiarów i kolorów, ale zaleca się, aby mieć rozmiar w zależności od wysokości. Jeśli chodzi o grubość, wybierz taki, który nie jest bardzo cienki, odpowiedni do amortyzacji wstrząsów, może mieć grubość od 8 do 10 mm. staraj się, aby materiał był teksturowany, najlepiej przyjazny dla środowiska, bez lateksu i wodoodporny, więc kiedy się pocisz, nie będziesz miał żadnych napadów, w tym samym czasie, gdy jest łatwy do mycia.
Najlepsze oferty, które znalazłem, aby kupić dywany do jogi

Antypoślizgowy ręcznik do jogi
Jest idealnym towarzyszem podstawowego materaca do jogi. Jest wielu praktyków tej dyscypliny, którzy nie zgadzają się z materacem, ale zamiast tego umieszczają antypoślizgowy ręcznik dla wygody i bezpieczeństwa. Podobnie najbardziej wymowne jest to, że jest to ręcznik z jednej strony z mikrofibry, chłonny, który ma materiał antybakteryjny i przeciwbakteryjny . Z boku, który zostanie przyklejony do dywanu, ma silikonową warstwę, aby lepiej dopasować i zapobiec jego łatwemu poruszaniu się.

Poznaj swój umysł

Jeśli jesteś jednym z tych, którzy dużo się pocą, zaleca się użycie 2 ręczników : jednego antypoślizgowego do umieszczenia na dywanie, a drugiego do wysuszenia twarzy lub części ciała, w których pocisz się najbardziej.

Akcesoria Pomocnicze
wsparcie jest ważnym dodatkiem w jodze, ma kształt cylindryczny lub prostokątny, jest używane przez większość ludzi, gdy muszą wykonywać pozycje regeneracyjne, starając się rozluźnić ciało i umysł. Dowiedz się! Umieszczenie tego akcesorium we właściwym miejscu może nawet złagodzić napięcie i obrażenia fizyczne, a także poprawić postawę. Niektóre posty od samego początku nie są zbyt wygodne. Jest to akcesorium, które wspiera również twoją głowę podczas ćwiczeń pozycji, takich jak:

Adho mucha Svanasana (twarzą do góry nogami, opierając się na podporach ),
Prasarita Padottanasana (nogi wyciągnięte do góry nogami, wsparte załącznikiem),
Ardha sirsasana: kolejna pozycja do zrobienia lepiej ze wsparciem (połowa ciała nad głową i przedramiona z nogami opartymi na podporach).Wszystkie te pozy inwersji ciała oparte na podparciu pomagają rozluźnić umysł, na przykład mięśnie szyi i pleców. Oddychanie ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia celu.

Dodaj komentarz