Jak i dlaczego Joga powoduje utratę wagi

Jak i dlaczego Joga powoduje utratę wagi

Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile joga, na dłuższą metę, robi schudnąć? Dlaczego Joga robi schudnąć? A co najważniejsze, jak działa na nasz organizm? Dowiedzmy się tego razem w tym artykule.Gdybyś rzeczywiście zapytał 100 osób, czy są zadowoleni z ciała, które mają, niestety odsetek „tak” byłby naprawdę bardzo niski. Nie możemy powiedzieć, że nie kochamy się tak, jak jesteśmy, a gdybyśmy mogli zmienić kilka drobnych szczegółów, wszyscy bylibyśmy. Większy, mniejszy, dłuższy lub krótszy, zawsze jest coś, czego chcielibyśmy inaczej.
Chociaż często trzeba dostosować się do tego, co matka natura daje nam jeśli chodzi o wagę, mamy wiele sposobów, aby go zmienić, takich jak zdrowa dieta, ćwiczenia, normalne życie, rutynowe czas, dobry sen i trochę stresu. A joga może pomóc w każdym z tych kroków, jak możemy napisać już tutaj.

Praktyka asan może być bardzo intensywna lub bardzo relaksująca, ale każda praktyka sprzyja rozciąganiu i tonizowaniu mięśni, dzięki czemu ciało jest szczuplejsze.W zależności od retencji asany, samej asany i proponowanej sekwencji możesz łatwo tworzyć praktyki odchudzania. Asany przynoszą ABS ciągłą aktywację, pracując nad środkiem ciała, mięśnie te są często zapomniane i pozostawiają trochę dla wszystkich.Joga nie robi schudnąć w zwykły sposób, ale robi mieć zdrowe i elastyczne ciało, a jeśli oznacza to, że twoje ciało musi stracić kilka kilogramów, to joga pomaga. Są ludzie, którzy wzięli kilogramy mięśni z jogą, nie tracąc na wadze tylko dlatego, że nie mieli nic do stracenia, ale są sprawni i mają zdrowe ciało.

Spalanie tłuszczu i kalorii podczas ćwiczeń asan

Zmniejszenie stresu. Dzięki zintegrowanemu programowi asany, pranajamy i medytacji zmniejsza poziom stresu, często sprawca przejadania się i źle. Kortyzol, naturalnie wytwarzany przez organizm w odpowiedzi na stres, nie tylko stymuluje apetyt, ale także powoduje odkładanie się tłuszczów w talii i brzuchu. Większy nacisk kładziony jest na to, co jesz i wpływ samego jedzenia w twoim ciele. Często z jogą zmieniasz dietę, nie po to, aby schudnąć, ale po to, aby czuć się dobrze. Zwiększona świadomość ciała pomaga zrozumieć, kiedy żołądek jest pełny, kiedy nie jest to głód, ale po prostu stres lub pragnienie, Kiedy odczuwasz apetyt na podstawie stresu lub kiedy głód jest prawdziwy.

Spalanie tłuszczu i kalorii podczas ćwiczeń asan

Dzięki praktyce jogi twoje ciało i umysł poprawiają się, dążąc do tego, co służy tak, zdrowy umysł i ciało, a tym samym zmniejszają, często wiele pokus, aby zmienić swoje nawyki, a zauważysz różnicę.Joga to długotrwała miłość, która pomaga w powolny, ale ciągły sposób, pomagając uzyskać zdrowe ciało, co pozwala na inna struktura każdego z nich. Z wiekiem często przybierasz na wadze, z jogą z czasem masz tendencję do utraty i utrzymania wagi.
Poprawiając sen, często unikasz ucieczki do lodówki w środku nocy.Nauka korzystania z ciała i umieścić go w funkcji, uczy się i rozróżnia lęk i wszystkie emocje, które często mylimy z głodu pomaga zrozumieć, kiedy to nie jest ciało, aby poprosić o jedzenie,ale także nasze emocje. W tym przypadku szklanka wody ma ten sam efekt, ale ma o wiele więcej zalet.

Czy naprawdę można schudnąć z jogą?

Ogólnie rzecz biorąc, powód, dla którego Joga powoduje utratę wagi, jest tak oczywisty: joga nie wskazuje na klasyczną aktywność fizyczną, ale opiera się na powolnej aktywności, która pozwala tłuszczom spalać się bardziej efektywnie. Tak więc utrata masy ciała jest efektem ubocznym jogi, który prowadzi do konsekwentnej i właściwej utraty wagi, to znaczy do jednoczesnego wzmocnienia masy mięśniowej. Z tego powodu często ci, którzy praktykują jogę, nie są zbyt szczupli, ale sprawni, z dobrze zdefiniowanymi mięśniami i bez nadmiaru tłuszczu: Joga wysusza, tonizuje i powoduje spalanie tłuszczu.

Znaczenie asan jogi dla utraty wagi

Praktyka asan i niektórych technik pranajamy szczególnie pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu. Skręcanie, masaż brzucha i dobre odżywianie pomagają oczyścić i odtruć ciało, czyniąc je zdrowszymi i aktywnymi jelitami. Praktyka fizyczna ma zalety i wpływ na organizm w doskonały sposób:

  • Pranayama ogrzewa brzuch, pomagając mu wykonywać niezbędne funkcje;
  • Skręcanie detoksykuje poprzez masowanie okrężnicy, promując eliminację toksyn
  • Skłonne pozycje aktywują wszystkie główne narządy funkcji życiowych
  • Powitanie Słońca sprawia, że serce działa dobrze, aby poprawić krążenie krwi

Dodaj komentarz